کد خبر : 11105
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

نگارخانه مجازی پویش ملی تولید محتوی مهر محرم با حضور امام جمعه سمنان رونمایی شد

نگارخانه مجازی پویش ملی تولید محتوای مهر محرم روز یکشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نمایشگاه عکس مهر محرم همه ساله با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه

نگارخانه مجازی پویش ملی تولید محتوای مهر محرم روز یکشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نمایشگاه عکس مهر محرم همه ساله با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار می شد که به دلیل شرایط کرونایی این نمایشگاه امسال به صورت مجازی و برخط دائر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در نمایشگاه مجازی سیزدهمین دوره مهر محرم ۸۳ اثر در بخش های مختلف ملی، استانی و بین المللی به صورت تک عکس و مجموعه عکس در معرض دید علاقه مندان به فرهنگ عاشورا و محرم قرار گرفته است.

فرشید فلاح گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه برخط شامل ۱۲ اثر در بخش تک عکس استان سمنان، ۲۹ اثر در بخش تک عکس ملی، ۱۷ اثر در بخش تک عکس اربعین، پنج مجموعه عکس ملی و سه مجموعه عکس در بخش اربعین است.

وی با بیان اینکه در بخش بین المللی مسابقه مهر محرم نیز ۱۷ اثر در بخش تک عکس بین المللی ارسال و در نمایشگاه ارائه شده است گفت: این آثار توسط عکاسان کشورهای عراق، بحرین، افغانستان و انگلستان در این نگارخانه مجازی پویش ملی تولید محتوی مهر محرم در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه عکاسان ۱۸ استان کشور نیز از مسابقه ملی مهر محرم امسال استقبال و آثار خود را ارسال کرده اند افزود: آثار عکاسان استانهای سمنان، فارس، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان رضوی، ایلام، تهران، قزوین، کردستان، گیلان، زنجان، مازندران، همدان و لرستان به این نگارخانه راه یافته اند.

دبیر پویش تولید محتوای مهر محرم، علاقه مندان به فرهنگ عاشورا و محرم و مسابقه مهر محرم می توانند از این نگارخانه به  آدرس ایسنتاگرام  http://www.mehremoharram.ir/fa/Pages/13th_Virtual_Photo_Exhibition.aspx مراجعه و دیدن کنند.

میثم قدس پور محرم یادآور شد: اختتامیه مسابقه مهر محرم سه شنبه بیست و ششم اسفند به صورت مجازی برگزار و برترین های این پویش معرفی و تجلیل می شوند.

در برگزاری پویش ملی تولید محتوای مهر محرم مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز مشارکت و همکاری داشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.