کد خبر : 18798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
-

دانشمندان علاقه‌مند به فعالیت در توران شاهرود هستند

دانشمندان علاقه‌مند به فعالیت در توران شاهرود هستند
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با توجه به تجربه‌ای که در توران داشتیم دانشمندان از نقاط مختلف دنیا علاقمند به فعالیت در سایت توران شاهرود دارند.؛

به گزارش ندای مردم ،علی سلاجقه صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران با اشاره به تجربه نگهداری و تکثیر یوز در اسارت در شهرستان شاهرود، تاکید کرد: دانشمندان نقاط مختلف جهان علاقه‌مند به فعالیت در توران هستند

سلاجقه، معاون رییس جمهور: کشور‌ها پذیرفتند که دبیرخانه منطقه‌ای محیط زیست  در ایران بگیرد | سایت انتخاب

وی با بیان اینکه سایت تکثیر گونه‌های در معرض خطر مانند یوزپلنگ و گورخر در استان سمنان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای محیط زیست کشورمان محسوب می‌شوند، افزود: ارتقای پارک ملی توران شاهرود برای به کار گیری ظرفیت‌های بین‌المللی در این منطقه، پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان محیط زیست همچنین واگذاری نگهداری حیات وحش به دست مردم را از دیگر موضوعات در دست پیگیری سازمان حفاظت از محیط زیست دانست و بیان داشت: اجرای اصل ۵۰ قانون اساسی از برنامه‌های سازمان خواهد بود.

سلاجقه با اشاره به ضرورت بهره گیری از توان مردم در حفاظت از محیط زیست گفت: ارتقای نقش مردم در حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت دار در سازمان دنبال خواهد شد.

وی همچنین در خاتمه گفت: استان سمنان یک‌ششم تنوع زیستی کشور را دارد و این نشان از پویایی محیط زیست این استان دارد که ما نیز به همین نسبت به طرح‌های زیست محیطی این استان توجه داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.