کد خبر : 19528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
-

با حضور وزیر کشور۲ طرح حوزه‌های برق و ورزش دامغان افتتاح شد

با حضور وزیر کشور۲ طرح حوزه‌های برق و ورزش دامغان افتتاح شد
۲ طرح در حوزه ورزش و برق با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در شهرستان دامغان با حضور وزیر کشور، هیات همراه، استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید؛

به گزارش آریا از سمنان ،سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان در استان سمنان روز پنجشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و هیات همراه، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص آماده بهره‌برداری برق منطقه‌ای استان سمنان هفته دولت امسال است.

مجید وفایی افزود: تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی مطمئن به مشترکان جدید صنعتی از قبیل تامین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی، بخشی از دلایل فنی و توجیه اقتصادی اجرای طرح پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: هفت هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های این شرکت در هفته دولت امسال سرمایه‌گذاری شد.

مشارکت شرکت شهرکهای صنعتی سمنان در ایجاد پست برق دامغان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان درباره این طرح گفت: این پروژه که با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی‌ و شرکت برق منطقه‌ای اجرا شد، دارای مشخصات فنی و ویژگی‌هایی از جمله دارای ۲ فیدر خط، ۲ فیدر ترانس و ۲ دستگاه ترانس ۴۰ مگا ولت آمپر و ۲ دستگاه ترانس کمکی ۲۵۰ کاواو، ۱۲ فیدر خروجی و ۲ دستگاه فیدر خازن است.

محمدرضا باقری افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای تامین زیرساخت صنایع مستقر در شهرک صنعتی دامغان در سال ۱۳۹۳ مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی به شرکت برق منطقه‌ای برای اجرای این پروژه داشت.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی ۱۰ هزار مترمربع اراضی و همچنین زمین‌های بخشی از مسیر دکل‌های برق را به صورت رایگان در اختیار برق منطقه‌ای سمنان قرار داد. در راستای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در شهرک صنعتی دامغان این شرکت انشعابات رایگان به شرکت برق منطقه‌ای واگذار کرد.

وی بیان کرد که احداث ۱۰۰ درصدی ورودی و آسفالت و جدول گذاری مسیر با اعتبار چهار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ از دیگر سرمایه‌گذاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با هدف تکمیل پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان است.

شهرک صنعتی دامغان دارای ۵۶۳ هکتار مساحت است که ۲۱۹ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبرنوری و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۲۲۸ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۲۸ هکتار در آن منعقد شده است.

۷۵ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۰۷۸۲ میلیارد ریال برای ۱۴۱۳ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی برای افتتاح سالن تخصصی والیبال دامغان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای ساخت سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج  در شهرستان  قاسم سلیمانی دامغان ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید محمدتقی علوی افزود: سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وسعت سه‌هزار و ۹۰۰ مترمربع توسط وزارت ورزش و جوانان ساخته شد.

وی ادامه داد: ظرفیت سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای میزبانی از یکهزار و ۵۰۰ تماشاچی است و سوییت‌های اقامت برای ورزشکاران و سالن بدنسازی از امکانات جانبی این سالن ورزشی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با امکانات به روز تجهیز شد و امکان میزبانی از مسابقات ملی در این سالن فراهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.