کد خبر : 19622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
-

کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق درشاهرود

کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق درشاهرود
فرمانده انتظامی شاهرود از کشف بیش از یکصد هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد .؛

سرهنگ ” علیرضا شائینی ” در گفت وگو با خبرنگار ندای مردم دو استان  ، با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر پخش و توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان شاهرود گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند .

سرهنگ شائینی از کشف ۶۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و افزود : کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند .

وی ادامه داد : در همین راستا ، ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی یک دستگاه تریلی در محور شاهرود – مشهد ، ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در مجموع ارزش کالاهای مکشوفه را ۴ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد : مردم می تواند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.