کد خبر : 18705
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
-

تبعه خارجی عضو باند سارقان به عنف در دامغان دستگیر شد

تبعه خارجی عضو باند سارقان به عنف در دامغان دستگیر شد
فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک عملیات سارق به عنف تبعه خارجی در مقابل پلیس به زانو درآمد.؛

به گزارش ندای مردم ،سرهنگ سیدرضا علوی در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف از اعضای یک خانواده در یکی از میادین شهرستان دامغان، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند .

وی افزود: شاکی به همراه همسر خود حین عکس گرفتن بر روی پل بوده که سه دستگاه موتورسیکلت با سه نفر سرنشین در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند با آنان درگیر و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه مقادیری پول نقد را به زور از این زوج به سرقت می برند.

سرهنگ علوی به تشکیل کارگروه تخصصی و اعزام کارشناسان پلیس آگاهی و پیشگیری جهت بررسی دقیق موضوع اشاره و اضافه کرد: ماموران در کمترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و تحقیقات محسـوس و نامحسـوس ، هویت یکی از اعضای این باند را شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

علوی با بیان اینکه متهم در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد ، ادامه داد: از سارق که تبعه یکی از کشورهای خارجی بود یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و در بازرسی بدنی وی مقادیری مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تصریح کرد: سارق در بازجویی فنی و تخصصی پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مشابه اعتراف و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان وی همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.