کد خبر : 19919
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
-

‍ افزایش شش درصدی صدور پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان سمنان

‍ افزایش شش درصدی صدور پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان سمنان
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش 6 درصدی صدور پروانه عبور بارهای ترافیکی در هفت ماهه سالجاری خبر داد. ؛

به گزارش پایگاه خبری ندای مردم ، مهدی رجایی فرد گفت:در هفت ماهه امسال ۸۶۴ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است
وی افزود: پروانه عبور بارهای ترافیکی مربوط به آن دسته از بارهایی است که ابعاد و وزن آن‌ها بیش از حد استاندارد بوده و برای تردد در جاده‌ها باید مجوز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشند.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اظهار کرد: در این پروانه‌ها موارد و محدودیت‌هایی چون سرعت، مسیر مجاز و ساعت حرکت و سایر مقررات بسته به نوع، طول و عرض و وزن و ارتفاع بار درج شده است و راننده موظف به رعایت آن‌ها می باشد.
وی ابراز کرد: هدف از صدور پروانه عبور ترافیکی، ایمنی تردد و حفاظت از جاده و ابنیه فنی راه‌ها و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.
رجایی فرد تصریح کرد: حمل ونقل جاده اي مقوله اي بسيار با اهميت و داراي استانداردهاي خاص مي باشد كه در صورت رعايت قوانين و مقررات مربوطه مي توان از آن انتظار كاهش حوادث و هزينه ها و روند پرشتاب كار را داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.