کد خبر : 21609
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
-

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
ندای مردم -معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین در مرحله تدوین قرار دارد.؛

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش ندای مردم دو استان ؛ محمدرضا باقری، معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز گذشته در نشست کمیته اقتصادی فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور موظف به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شدند.

وی افزود: ۱۴ استان در عرض ۲ سال گذشته از این برش رونمایی کردند و انتظار داریم قزوین هم بتواند به عنوان استان پانزدهم در این ترکیب قرار بگیرد که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

باقری در مورد این طرح، توضیح داد: چشم اندازهای فرهنگی، هنری و حتی اجتماعی قزوین در یک افق پنج ساله در برش استانی دیده می شود.

معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در واقع برش استانی، برنامه و طرح دستگاه ها و بخش مردمی استان است که ذیل مسایل اولویت دار تصویب شده در هر استان طراحی می شود و با یک مدیریت پنج ساله، فارغ از آمد و رفت مدیران و دولت ها باید در ۲ شورای مهم فرهنگ عمومی و شورای برنامه ریزی استان پیگیری شود.

گفتنی است، طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در کشور آغاز و امسال شاهد سومین سال تدوین و اجرایی شدن آن در برخی استان ها هستیم و قزوین نیز در مرحله تدوین این برش قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.