کد خبر : 20054
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
-

برگزاری 77 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان

برگزاری 77 برنامه شاخص  به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای 77 عنوان برنامه شاخص و محوری به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد. ؛

به گزازش خبرنگار کارنامه فردا، سردار منصور شوقانی در نشست خبری هفته بسیج که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خبرنگاران مجاهدان فی سبیل الله در عرصه رسانه و اطلاع رسانی محسوب می شوند.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه گفت: 77 عنوان برنامه شاخص استانی در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج تهیه و تدارک دیده شده است که این برنامه ها ذیل بیش از 9 هزار فعالیت اجرا خواهند شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله این برنامه ها را اجرای فعالیت های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، افتتاح چندین پروژه عمرانی، آبرسانی به روستاها، تعمیر 15 خانه روستایی، اعزام یک هزار و 200 دانش آموز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برپایی میقات صالحین در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان سمنان، برپایی همایش اقتدار بسیجیان در روز سوم آذرماه قبل از برپایی نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا و آسیب دیدگان فتنه 1401،برپایی رویداد فرهنگی هنری فتح قله ها، برگزاری مسابقات فرهنگی،هنری و کتابخوانی، برگزاری همایش پیشگامان رهایی، اجرای برنامه شکوه حیا، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد، رویداد تولید محتوای دیجیتال به صورت شهرستانی و استانی، برپایی گردهمایی فتح غریب، آغاز رویداد جام رسانه ای امید، برپایی اردوی پیشرفت و برگزاری ویژه برنامه به سوی بهشت ویژه سربازان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه امروز شاهد تقابل 2 فرآیند بزرگ و جهانی شدن آن یعنی ارزشهای اسلامی و در سوی دیگر ارزشهای غربی و آمریکایی هستیم، گفت: طرح جهان اسلام بر مبنای معنویت، کرامت و احیای هویت حقیقی انسان بنا نهاده شده است
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در گام نخست خود با مجاهدت و هدایت ها و راهبری های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای ارزش های آسمانی و مفاهیم تمدنی خود را به واقعیت تبدیل کرد، تصریح کرد: اکنون در طلیعه گام دوم انقلاب هستیم و دشمن را خوب می شناسیم و صاحب تجربه و اعتماد به نفس هستیم.
سردار شوقانی در ادامه با اشاره به حماسه عظیم طوفان الاقصی گفت: این حماسه نقطه عطفی به سمت نظم نوین جهانی است و امروز شاهد هستیم که 95 درصد از تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین شکل گرفته است.
شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج، امید ملت ایران» نامگذاری شده است.
اجرای 25 برنامه بسیج طلاب استان سمنان در هفته بسیج
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اجرای 25 ویژه برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون این استان به مناسبت هفته بسیج گفت: از این تعداد 9 ویژه برنامه شاخص و محوری است که در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی اظهار کرد: ویژه برنامه های متعدد و متنوعی در سطح اقشار مختلف بسیج در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد و بسیج طلاب و روحانیون نیز از این امر مستثنی نیستند و ویژه برنامه های متنوعی را به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله برنامه های بسیج طلاب را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، برگزاری اردوی راهیان علم و پیشرفت در دانشگاه سمنان، تجلیل از بسیجیان نمونه، اعزام گروه های جهادی حوزه محور در عرصه های جهاد تبیین، برگزاری مجمع علما و روحانیون در شاهرود، برپایی جشنواره هادیان نور و برپایی غرفه بسیج طلاب به مناسب روز قشر و غبارروبی مزار مطهر شهدا عنوان کرد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: یکی از ویژگی های بسیجیان دشمن شناسی است و پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت در عرصه های مختلف، ولایتمداری و بصیرت است.
وی در ادامه ضمن بزرگداشت یاد خاطره شهدای خبرنگار در غزه اظهار کرد: وحشی گری اسرائیل هیچ خط و مرزی را نمیشناسد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به جنایات وحشیانه و ظالمانه اسرائیل در 40 روز گذشته علیه مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیل و استکبار جهانی خو و طینت خبیث خود را با کشتار زنان و کودکان بی دفاع، به جهانیان نشان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.