کد خبر : 20215
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
-

اجرای هوشمندانه طرح های عملیاتی در دستور کار پلیس استان

اجرای هوشمندانه طرح های عملیاتی در دستور کار پلیس استان
🔸جانشین فرمانده انتظامی استان در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت گفت : یکی از راهکار های موفقیت در اجرای طرح های عملیاتی و مبارزه با سرقت اشرافیت اطلاعاتی با استفاده از تجهیزات هوشمند و نوین کشف جرم است . ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سرهنگ ” سیدعلی میراحمدی ” در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت که با حضور تعدادی از معاونان و و روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها در سالن کوثر برگزار شد ، اظهار داشت : پلیس استان برای ایفای نقش بهتر در خصوص ایجاد و احساس امنیت ، ارتقای دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است حفظ امنیت و گسترش احساس امنیت، ارتقای دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت بکارگیری تجهیزات انتظامی پیشرفته عنوان کرد : استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین نیاز غیر قابل انکار در فرماندهی انتظامی استان است و تسلط بر دانش و تجهیزات مدرن یکی از مقدمات تحقق پلیس هوشمند است ؛ به طور قطع یکی از راهکار های موفقیت در اجرای طرح های عملیاتی و مبارزه با سرقت ، اشرافیت اطلاعاتی با استفاده از تجهیزات هوشمند و نوین کشف جرم است .

سرهنگ میراحمدی با یادآوری اینکه مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است ، گفت : با به روز کردن تجهیزات و زیر ساخت ها به خصوص در حوزه فناوری های نوین ، فرماندهان و مدیران می توانند با ارتقای دانش و مهارت کارکنان از این مهم حداکثر بهره را ببرند .

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگر سخنان خود به ضرورت فرهنگ سازی در میان آحاد جامعه به خصوص کسبه و صاحبان صنایع برای استفاده از فناوری های هوشمند که نقش مهمی در بازدارندگی وقوع جرم و کاهش آن و حتی شناسایی و کشف جرم دارند تاکید کرد .

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اصل غافلگیری متهم ، متذکر شد : فرماندهان ، روسای کلانتری ها باید با پیگیری مستمر و استفاده شگردهای روز پلیسی باعث محدود تر شدن فعالیت سارقان شوند و به گونه ای عمل کنند که سارق جرات تکرار عمل مجرمانه را به خاطر هوشمندی پلیس نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.