کد خبر : 20854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
-

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:؛

بهره برداری از پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اعتباری بالغ بر 243 میلیارد تومان

بهره برداری از پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اعتباری بالغ بر 243 میلیارد تومان
ندای مردم دو استان -مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، از افتتاح و بهره برداری 59 پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر 243 میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دهه مبارک فجر 1402 خبر داد. ؛

سید یاسر حسن پور گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 59 طرح در بخش های ثابت، سیار، زیرساخت در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان این که برای پروژه های آماده بهره برداری در دهه فجر 1402 بالغ بر 243 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت و کیفیت ارتباطات استان و دسترسی شهرها و روستاها به اینترنت پرسرعت و اتصال به شبکه ملی اطلاعات توسعه یافته است.
وی در خصوص پروژه‌های در حال انجام و قابل افتتاح در استان بیان کرد: برای پروژه فیبر نوری در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با هدف تامین پهنای باند سایت‌های تلفن همراه و افزایش پهنای باند در مراکز مخابراتی تامین اعتبار انجام شده و در حال انجام می باشد که پس از اتمام این پروژه خانوار های این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می‌شوند.
حسن پور افزود: با نصب و ارتقا سایت های جدید از ابتدای سال جاری تا اکنون تعداد 34 روستا با اعتباری تقریبی 860 میلیارد ریال از طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.
مدیرکل ICT استان سمنان با توجه به برنامه های دولت سیزدهم، توسعه دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات الکترونیک در روستا و اشتغال پایدار در روستاها، توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم ICT از اقتصاد، ایجاد ارزش افزوده و تحول دیجیتال را متاثر از توسعه طرح های ارتباطاتی و مخابراتی دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.