کد خبر : 20876
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
-

48 پروژه در حوزه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 453 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است

48 پروژه در حوزه عمرانی  با اعتباری بالغ بر یک هزار و 453 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است
ندای مردم -مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت:48 پروژه در حوزه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 453 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،محمدرضا باقری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان افزود: این پروژه‌ها تا پایان دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد 48 پروژه در حوزه عمرانی است که با اعتباری بالغ بر یک هزار و 453 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان عنوان کرد: این پروژه‌های عمرانی شامل اقدامات و پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان شامل عرصه‌های بازگشایی معابر، جدول‌کشی و آسفالت، خدمات حوزه آب، برق و گاز است که آماده بهره‌برداری شد.

باقری تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی سمنان، مهم‌ترین پروژه عمرانی قابل افتتاح این شرکت در استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال دانست که بعد از 15 سال فردا با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور افتتاح می شود.

باقری اظهار داشت : همچنین 15 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی عنوان کرد: 24 هزار و 370 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای تکمیل این واحد‌های تولیدی و صنعتی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه کمبود آب مهم‌ترین دغدغه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای فعالیت واحد‌های تولیدی است گفت: محور فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأمین آب است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.