کد خبر : 21242
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
-

طرح نوروزی هلال‌احمر در ۲۰ پایگاه ثابت و سیار استان سمنان اجرا می شود

طرح نوروزی هلال‌احمر در ۲۰ پایگاه ثابت و سیار استان سمنان  اجرا می شود
ندای مردم -سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۲۰ پایگاه‌ ثابت و موقت امداد و نجات خبرداد و گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. ؛

به گزارش  ندای مردم دو استان وبه نقل از روابط عمومی هلال احمر ،حسین درخشان افزود: در طرح نوروزی هلال احمر ۱۵ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳دستگاه خودروی نجات و پنج موتور آمبولانس نیز برای طرح امداد و نجات نوروزی مجهز شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت و ارائه خدمات در جاده‌های استان تجهیز شده اند.

درخشان همچنین اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی ویژه شرکت کنندگان در طرح امداد و نجات نوروزی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان می‌باشد که برگزار شده است.

وی از هموطنان خواست که در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

خبرنگار -محمد لک زایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.