کد خبر : 21276
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
-

توقیف622خودروشوتی درهمدان

توقیف622خودروشوتی درهمدان
ندای مردم -فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۶۲۲ دستگاه خودروی معروف به شوتی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال امسال در این استان توقیف و ۶۱۴ متهم دستگیر شدند.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،در جمع خبرنگاران افزود: سه هزار و ۵۱۰ میلیارد کالا قاچاق در این استان امسال کشف شده که از نظر ریالی هشت درصد افزایش داشته است.

توقیف ۶۲۲ خودروی شوتی در همدان

وی اضافه کرد: یک هزار و ۳۹۵ متهم در ارتباط با قاچاق کالا در همدان دستگیر شدند که آمار دستگیرشدگان نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: به دنبال اجرای ۲۵ مرحله طرح برخورد با کالا قاچاق سلامت محور و اساسی ۱۵۷ دستگاه خودرو توقیف، یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال کالا کشف و ۲۰۱ متهم دستگیر شدند.

سردار امیری گفت: ستاد خبری پلیس اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ راه اندازی شده و آماده دریافت اخبار شهروندان در حوزه قاچاق کالا، زمین خواری، رشوه، ارتشا، اختلاس و اخلال در نظام اقتصادی است

وی اظهار کرد: چهارشنبه آخر سال یک موضوع فرهنگی است بنابراین پلیس در کنار مردم و موافق شادی آنها است اما نگران بروز حوادث ناگوار به علت استفاده از مواد محترقه توسط جوانان و نوجوانان است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طرح نوروزی پلیس با همکاری نهادهای امدادی، خدمت رسان و ترافیکی از ۱۹ اسفند شروع شد و عوامل انتظامی با همه توان نسبت به برقراری امنیت در نقاط مختلف ، جاده های درون و برون شهری تلاش می کند.

سردار امیری اظهارکرد: مردم مومن همدان حرمت این ماه را نگه می دارند و پلیس تنها با معدود افرادی که روزه خواری علنی می کنند به عنوان مجرم برخورد می کند.

وی اضافه کرد: با وجود همزمانی ماه رمضان با بهار طبیعت، مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در مناطق تفریحی و توریستی همدان حضور می یابند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: برای مسافران، رستوران ها و مکان هایی برای خوردن غذا پیش بینی شده تا مسافران و بیماران دارای عذر شرعی برای روزه داری، در انظار عمومی روزه خواری نکنند.

سردار امیری بیان کرد: یک میلیون و ۱۰۳ هزار تماس امسال با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ همدان برقرار شده که ۴۱۱ هزار مورد از تماس ها منجر به عملیات پلیسی شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۴۰۲ شاهد کاهش آمار سرقت بودیم اظهار کرد: سرقت های خرد ۶ درصد، سرقت های مهم یک درصد و مجموع سرقت ها امسال چهار درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان از هم استانی ها خواست برای پیشگیری از برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی ، کارت بانکی مربوط به پس انداز و خرید روزانه را مجزا کنند.

سردار امیری افزود: آمار جرایم اینترنتی امسال با ۶۳ درصد افزایش به ۲ هزار و ۶۷۴ مورد رسید در مقابل کشفیات هم ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: مهمترین عناوین ابتدا کلاهبرداری اینترنتی با ۴۲ درصد، برداشت اینترنتی با ۳۴ درصد، دسترسی غیرمجاز به داده ها ۱۰ درصد، مزاحمت اینترنتی با چهار درصد و مابقی سایر جرائم است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تصادفات فوتی در معابر درون و برون شهری ۶ درصد و جرحی ۲ درصد کاهش داشته است.

سردار امیری اضافه کرد: ۸۸.۴ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.