کد خبر : 354
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۴:۳۹
-

وقوع بیش از 200 مورد حریق در یک سال گذشته در دامغان

وقوع بیش از 200 مورد حریق در یک سال گذشته در دامغان

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ؛ مسلم نصرتی شهردار دامغان گفت: در یک‌سال گذشته، ۲۲۵ فقره آتش‌سوزی شامل واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، دامداری، باغ ‏و زراعت، خودرو و … در دامغان به وقوع پیوسته است‎. شهردار دامغان با بیان اینکه ۲۴ نیروی آتش‌نشان در دو ایستگاه، خدمت‌رسانی به مردم دامغان را بر عهده‌دارند، افزود:

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ؛ مسلم نصرتی شهردار دامغان گفت: در یک‌سال گذشته، ۲۲۵ فقره آتش‌سوزی شامل واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، دامداری، باغ ‏و زراعت، خودرو و … در دامغان به وقوع پیوسته است‎.

شهردار دامغان با بیان اینکه ۲۴ نیروی آتش‌نشان در دو ایستگاه، خدمت‌رسانی به مردم دامغان را بر عهده‌دارند، افزود: این ایستگاه‌ها دارای ۹ مجموعه امکانات اطفاء حریق وامداد و نجات هستند که با استفاده از این امکانات طی یک‌ساله گذشته به ۲۲۵ فقره آتش‌سوزی و ۱۳۷حادثه متفرقه ازجمله آسانسور، بریدن حلقه و انگشتری، تصادف، حیوانات موذی، حبس در اماکن و … خدمت‌رسانی شده است.

وی شعاع خدمات‌رسانی ایستگاه‌های آتش‌نشانی دامغان را ۳۷۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد: بر اساس قانون، خدمات آتش‌نشانی باید در حوزه و محدوده شهری باشد اما به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی به محدوده خارج از حوزه استحفاظی نیز خدمات می‌دهد.

نصرتی بابیان اینکه تلفن ۱۲۵ مرکز فوریت‌های آتش‌نشانی پل ارتباطی شهروندان با این سازمان است، اظهار داشت: پیشگیری مؤثرتر، آسان‌تر و بهتر از درمان است لذا باید نکات ایمنی تا حد لازم و کافی را آموزش داد تا بتوانیم در هر خانه یک آتش‌نشان داشته باشیم.

ارمین پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.