کد خبر : 423
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۳
-

الگوپذیری از کمیته امداد درزمینهٔ ازدواج مددجویان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: از هر ۷۰۰ ازدواج تنها یک طلاق بين مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد که الگو گیری از این نهاد مقدس در زمینه آموزش خانواده‌ها در زمینه ازدواج ضروری است. نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در دیدار با جمعی از مددجویان کمیته امداد شهرستان سمنان در

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: از هر ۷۰۰ ازدواج تنها یک طلاق بين مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد که الگو گیری از این نهاد مقدس در زمینه آموزش خانواده‌ها در زمینه ازدواج ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در دیدار با جمعی از مددجویان کمیته امداد شهرستان سمنان در آستانه قرار داشتن عید غدیر، افزود: مددجویان کمیته امداد به‌مثابه فرزندان امام خمینی (ره) هستند.
وی با اشاره به اینکه ماه ذی‌الحجه ماه امامت ولایت است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران خیلی از آیات و روایات را برای ما تفسیر و تعبیر کرد.
وی با اشاره به روایت حضرت محمد (ص) مبنی بر اینکه که مو من و روشن‌بین است و با نور خدایی می‌بیند و با توفیق الهی سخن می‌گوید تصریح کرد: یکی از مصادیق روشن امام خمینی (ره) که با روشنگری و آینده‌نگری انجام شد تأسیس کمیته امداد بود.
آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی خدمات کمیته امداد استان سمنان را در قالب فرهنگی، آموزشی، حمایتی، تحصیلی، درمانی، مسکن برشمرد و گفت: برکات این به دلیل متبرک شدن بانام بینان گدار انقلاب اسلامی نهاد بسیار زیاد است.
وی با اشاره به اینکه از هر یک‌صد ازدواج مددجویان کمیته امداد استان سمنان تنها یک طلاق صورت گرفته است تصریح کرد: این به معنای تلاش خوب کمیته امداد درزمینهٔ فرهنگی، آموزشی و تربیتی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر تقویت بعد فرهنگی، تربیتی و آموزشی خاطرنشان کرد: در کنار حمایت‌های مالی تکیه این نهاد بر جبهه آموزشی باشد.
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به اینکه ضروری است افراد تحت حمایت به‌سرعت توانمند و از چرخه حمایتی خارج شوند تصریح کرد: خودکفا شدن این افراد منجر به بالندگی جامعه می‌شود.
شایان‌ذکر است، در این جلسه جمعی از سادات، دانشجویان و دانش آموزان برتر در زیمنه تحصیلی و جمعی از بانوان سرپرست خانوار که درزمینهٔ کارآفرینی و تربیت فرزند صالح موفق بودند حضور داشتند که از نماینده ولی فقیه هدیه عید سعید غدیر خم دریافت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.