کد خبر : 428
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۵:۰۲
-

کشف 6 تن و 678 کیلو موادمخدر/ افزایش 118 درصدی کشفیات

فرمانده انتظامی استان با بیان این که با اشراف اطلاعاتی پلیس 6 تن و 678 کیلوگرم انواع موادمخدر در سال جاری در سمنان کشف شد افزود: این کشفیات در مقایسه با سال گذشته 118 درصد افزایش یافته است.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ عبدالله حسنی گفت :بیش از 70 درصد سارقان دستگیرشده در سطح

فرمانده انتظامی استان با بیان این که با اشراف اطلاعاتی پلیس 6 تن و 678 کیلوگرم انواع موادمخدر در سال جاری در سمنان کشف شد افزود: این کشفیات در مقایسه با سال گذشته 118 درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ عبدالله حسنی گفت :بیش از 70 درصد سارقان دستگیرشده در سطح استان معتاد به موادمخدر هستند.
وی با تاکید بر سهم بالای معتادان در بروز ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی اظهارداشت: پلیس با تقدیم هزاران شهید در راه این مبارزه، نشان داده که ریشه کنی اعتیاد و برچیدن بساط معتادان را با جدیت دنبال می کند.
این مسئول انتظامی، ضرورت همراهی دلسوزانه و صادقانه تمام دستگاه ها و نهادها و عموم مردم را یادآور شد و اظهارداشت: بی تردید حل و فصل معضلات اجتماعی، ماموریت خطیری است که یک دستگاه یا نهاد نمی تواند به تنهایی از عهده آن بربیاید و تعامل همه اجزاء و عناصر جامعه در این راستا امری حتمی و قطعی است.
وی در ادامه به تلاش و پیگیری های ویژه در برخورد قاطع با سوداگران مرگ اشاره و تصریح کرد: در سال جاری و با اشراف اطلاعاتی بی بدیل پلیس 6 تن و 678 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف شد که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایشی 118 درصدی برخورداراست.
به گفته سرهنگ حسنی یک هزار و 596 نفر در خصوص جرایم مرتبط با موادمخدر دستگیرشده اند و 26 باند قاچاق موادمخدر نیز منهدم شده است.
این مسئول انتظامی با بیان این که برخورد بی اغماض با خرده فروشان موادمخدر، مطالبه جدی مردم از پلیس است افزود: در همین خصوص 399 نفر شناسایی و دستگیرشدند که این رقم نیز نسبت به سال قبل 35 درصد افزایش یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.