کد خبر : 907
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
-

برگزاری همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای در سمنان

نماینده دبیرخانه همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای از برگزاری این همایش در روز دوشنبه هفته جاری در سمنان خبرداد و گفت: این همایش با شرکت فعالان فرهنگی، مذهبی و رسانه ای برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سعید اعتمادی روز یکشنبه گفت: این همایش در استان

نماینده دبیرخانه همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای از برگزاری این همایش در روز دوشنبه هفته جاری در سمنان خبرداد و گفت: این همایش با شرکت فعالان فرهنگی، مذهبی و رسانه ای برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سعید اعتمادی روز یکشنبه گفت: این همایش در استان های مختلف کشور از جمله سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای نیمه دوم امسال به صورت علمی توسط دانشگاه شیراز برگزار می شود اظهار داشت: قبل از همایش اصلی، همایش ها و نشست های تخصصی نیز در استانهای مختلف از جمله سمنان برگزارمی شود.

اعتمادی، زمان برگزاری این همایش در سمنان را ساعت 9 تا 12 دوشنبه بیست و پنجم شهریور و در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: در این همایش یک روزه کارشناسان و صاحبنظران به بیان دیدگاهها و مباحث مربوط به موضوع این همایش می پردازند.

نماینده دبیرخانه همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای گفت: نشست های تخصصی این همایش نیز یکشنبه شب با حضور صاحبنظران در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار می شود.

علاقه مندان به این مباحث و در صورت تمایل به ارسال مقالات می توانند به سایت bahaicongress.com مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.