کد خبر : 960
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
-

برنامه ای برحضور بانوان درورزشگاه ها وجودندارد

رییس پليس پایتخت خاطرنشان کرد: اصلاً برنامه ای براي حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح اصابت با افراد شرور و مزاحمان محله ها در جمع خبرنگاران با بیان این که دومین مرحله عملیات اصابت با ارازل، اوباش

رییس پليس پایتخت خاطرنشان کرد: اصلاً برنامه ای براي حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح اصابت با افراد شرور و مزاحمان محله ها در جمع خبرنگاران با بیان این که دومین مرحله عملیات اصابت با ارازل، اوباش و مزاحمین نوامیس در سال ۹۸ با یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی محل اختفاء اشخاص، کنترل فضای مجازي، شناسایی پاتوغ ارازل و کنترل پارکها و بوستان برگزار گردید، خاطرنشان کرد :با اصابت جدّي و قوانینی با مجرمانی که مبادرت به باجگیری و زورستانی می کردند با تشکیل ۱۴۲ پرونده قضایی، ۲۰۷ محله پاکسازی گردید.

رییس پليس پایتخت ادامه داد:محله های فرحزاد، تهرانپارس، نارمک، افسریه، مشیریه، فلاح، ۱۳ آبان ماه و بخشی از شهرستان ری و همچنين ۱۱۳ قهوه خانه، ۳۷ باشگاه بدنسازی و ۴۹ بوستان هم پاکسازی شدند.

او با اشاره به بازداشت ۱۲۸ نفر از اوباش سطح دار و عاملان اصلی ضرب و شتم و خراب در این طرح، اعلام کرد :در این روابط هم هشت باند مخدرها نابود شد.

این مقام انتظامی به افرادی که مبادرت به مزاحمت، خباثت، عربده کشی و رفتار بیرون از عرف ميکنند ، اخطار داد و متذکر شد :پليس با اقتدار با این اشخاص برخورد خواهد کرد و طبق هماهنگی ها، احکام سنگینی براي آن ها درنظر گرفته خواهد گردید.

رحیمی همچین به افرادی که با پرسه زنی در نزدیک مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت و توزیع موادمخدر ميکنند ، اخطار داد و از برخورد جدّي پليس با این اشخاص خبرداد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پليس امنیت و راهنمايي و رانندگی براي رژه نیرو های مسلح در روز ۳۱ شهریور ماه هم زمان با شروع هفته تدافع مقدس، تدارک بسیار ویژه ای دیده هست.

او ادامه داد: محدویت ترافیکی درنظر گرفته شده براي این روز اعلام خواهد گردید و تیم هاي ویژه امنیت و اطلاعاتی تشکیل و در محدوه پنج تا ۱۰ کیلومتری محل رژه مستقر خواهند گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری دربی بین دو تیم باشگاه پرسپولیس و باشگاه استقلال، یاد آوری کرد :علاقمندان فوتبال باید بلیط الکترونیک تهیه کنند و به هیچ وجه در محل ورود ورزشگاه و محل ورزشگاه بلیط فروخته نخواهد گردید.

رییس پليس تهران بزرگ با بیان این که هیچگونه برنامه ای براي حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهیم از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.