کد خبر : 1456
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۳۷
-

روز بازارها مطابق با ماده ۸۵ قانون نظام صنفی برگزار می شود

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سمنان از تشکیل روز بازارها مطابق با ماده ۸۵ قانون نظام صنفی خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،احسان افضلی گفت: هدف از تشکیل این روز بازارها ساماندهی دستفروشان و افراد کم درآمد و صاحب جواز کسب  مطابق با دستورالعمل اجرایی کارگروه ماده ۸۵

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سمنان از تشکیل روز بازارها مطابق با ماده ۸۵ قانون نظام صنفی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،احسان افضلی گفت: هدف از تشکیل این روز بازارها ساماندهی دستفروشان و افراد کم درآمد و صاحب جواز کسب  مطابق با دستورالعمل اجرایی کارگروه ماده ۸۵ قانون نظام صنفی و شناسایی و شناسنامه دار کردن افراد است. 

وی افزود: با ایجاد این روز بازارها به دنبال حمایت برخی از افراد، دستگاهها، موسسات و ارگانهای حمایتی هستیم تا پتانسیل های آنها معرفی شوند. 

افضلی از سه روز بازار در سطح شهر سمنان فعال اند، نام برد و گفت: شنبه بازار مسکن مهر صنعتی ساز، سه شنبه بازار مسکن مهر واقع در میدان نور و چهارشنبه واقع پارک شقایق از جمله روز بازارها هستند. 

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ غرفه در روز بازارها برپا می شود، خاطر نشان کرد: برای بهتر شدن و فراهم آوردن امکانات و جلب رضایت شهروندان محترم نیز در سه شنبه بازار مذاکراتی با شهردار محترم منطقه دو انجام شده است. 

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سمنان در پایان افزود: خوشبختانه شهروندان از این روز بازارها استقبال خوبی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.