کد خبر : 2037
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
-

توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان رویکرد ویژه دوره پنجم مدیریت شهری

توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان رویکرد ویژه دوره پنجم مدیریت شهری رویکرد شورای پنجم منطبق با نیازهای اقتصادی شهر ، رونق گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سید مسعود سیادتی در سمینار توسعه گردشگری در استان سمنان که با حضور مدیران اقتصادی و

توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان رویکرد ویژه دوره پنجم مدیریت شهری

رویکرد شورای پنجم منطبق با نیازهای اقتصادی شهر ، رونق گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سید مسعود سیادتی در سمینار توسعه گردشگری در استان سمنان که با حضور مدیران اقتصادی و فعالان سرمایه گذاری گردشگری برگزار شد گفت: اصلی ترین برنامه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم نگرش به توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب در توسعه گردشگری شهری از سوی شورا ، گفت : سرمایه گذاری در بخش های متفاوت از زیر ساخت های گردشگری شهری به همراه مشارکت های عمومی ، نوید بخش چشم انداز خوب در در این حوزه برای شهر سمنان است .

رییس شورای اسلامی شهر سمنان در ادامه اظهار داشت : از اجرای پروژه‌های مشارکتی از سوی سرمایه‌گذاران در سمنان حمایت کرده و همکاری‌های گسترده‌ای را با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری شهری انجام خواهیم داد.

سیادتی خاطر نشان کرد بی تردید در دنیای امروز توسعه ی گردشگری بدون مشارکت مدیریت هماهنگ شهری میسر نیست و این هم افزایی حلقه اتصال بین مردم و گردشگری در راستای ارتقاء و توسعه شهر است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.