کد خبر : 2354
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
-

تردد در تمام جاده های استان سمنان برقراراست

ر ئیس پلیس راه استان از بازگشایی محور فولادمحله به کیاسر که شب گذشته مسدود شده بود خبرداد و گفت:‌هم اکنون تردد در تمام جاده های استان برقرارست. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “تقی کبیری” افزود: محور فولادمحله به کیاسر حد فاصل استان های سمنان و مازندران که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی

ر ئیس پلیس راه استان از بازگشایی محور فولادمحله به کیاسر که شب گذشته مسدود شده بود خبرداد و گفت:‌هم اکنون تردد در تمام جاده های استان برقرارست.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “تقی کبیری” افزود: محور فولادمحله به کیاسر حد فاصل استان های سمنان و مازندران که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شده و تردد در آن برقراراست.

وی با اشاره به برودت هوا و احتمال نزول برف در محورهای مواصلاتی از عموم رانندگان خواست از هر گونه تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

کبیری با بیان این که هم اکنون تردد در تمام جاده های استان سمنان برقراراست بر همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید و خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از سلامت سیستم گرمایش و روشنایی خودرو همچنین برف پاک کن ها اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین از حضور فعال و مستمر ماموران پلیس راه در جاده ها به خصوص نقاط حادثه خیز و گردنه های برفگیر استان خبرداد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.