کد خبر : 2799
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
-

حادثه رانندگی با 2 کشته در محور هراز

 رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته در محور هراز شهرستان آمل خبر داد .  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ”علیرضا قدمی”  گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش لاریجان به محل

 رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته در محور هراز شهرستان آمل خبر داد . 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ”علیرضا قدمی”  گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو ماکسیما به وقوع پیوست راننده و سرنشین آن به علت شدت جراحات و صدمات وارده در دم جان باختند .

وی با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: از عوامل اصلي بروز حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن ، خواب آلودگی، سرعت غير مجاز و عدم توجه به جلو است .

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني، امنیت و آرامش را برای خانواده خود فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.