کد خبر : 3259
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
-

440 دستگاه وانت بار در استان کارت هوشمند اخذ کردند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فراهم شدن امکان ثبت‌نام اینترنتی رانندگان و مالکان وانت‌بار خبر داد و گفت: ۴۴۰ دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفتند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا احسان منصورکیایی  در گفتگو با کارنامه فرداگفت: : با توجه به طرح ساماندهی حمل و نقل وانت بارها از

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فراهم شدن امکان ثبت‌نام اینترنتی رانندگان و مالکان وانت‌بار خبر داد و گفت: ۴۴۰ دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا احسان منصورکیایی  در گفتگو با کارنامه فرداگفت: : با توجه به طرح ساماندهی حمل و نقل وانت بارها از آنجاییکه مقرر شده تخصیص سهمیه سوخت به وانت بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد لذا کلیه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری بایستی اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و.) به همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.
وی افزود : به منظور تسهیل در ثبت نام کارت هوشمند رانندگان و مالکان وانت بار برون شهری ، امکان ثبت نام غیر حضوری از طریق مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند، فراهم شده و متقاضیانی كه تاكنون نسبت به دريافت كارت اقدام نكرده اند مي توانند با مراجعه به زير سيستم ثبت نام ناوگان و راننده وانت بار در پرتال سامانه كارت هوشمند در قسمت خدمات غير حضوري به آدرس www.smartcard.rmto.ir ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
منصورکیایی به كليه رانندگان و مالكان وانت بار‌هاي بين شهري توصيه کرد هرچه سريعتر به مراكز مجاز صدور كارت هوشمند مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام كنند تا در ماه‌هاي آتي از بابت  فعاليت حمل و نقلي و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشكل نشوند.
وی گفت: امکان ثبت‌نام حضوری متقاضیان از طریق مراجعه به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود نیز وجود دارد و تا امروز 440 دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.