کد خبر : 19697
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
-

بررسی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت شهرداری در بخش امیریه

بررسی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت شهرداری در بخش امیریه
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشستی با شهردار امیریه در خصوص مشارکت در برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر کرد. ؛

به گزارش ندای مردم ،شهردار امیریه در این نشست گفت: هنر وسیله بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ و اثرگذار در اجتماع است.

منصور بانی، تعامل با اهالی فرهنگ و هنر و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهر را از برنامه ها و سیاست های مدیریت شهری دانست.

شهردار امیریه با اشاره به شرایط فرهنگی این شهر، آمادگی مجموعه شهرداری را برای برگزاری طرح ها و برنامه های مشترک فرهنگی هنری اعلام کرد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان نیز با تاکید بر توسعه برنامه های فرهنگی و هنری گفت: اشاعه فرهنگ و هنر و تولید برنامه های فرهنگی و هنری نیازمند مشارکت با نهادها و ارگانهای مختلف از شهرداری ها است.

ابراهیم پورتقی، با اشاره به پیشینه فرهنگی امیریه اظهار داشت: می‌توان با نگاه فرهنگی زمینه ساز جذب اهالی فرهنگ و هنر بود و فعالیت های فرهنگی هنری را در این بخش توسعه داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر همواره در انجام فعالیت‌های این حوزه تعامل و همکاری سازنده‌ای با دیگر دستگاه‌های اجرایی داشته و این را یکی از رسالت‌های رشد و ارتقاء فرهنگ و هنر می‌داند.

در این نشست در خصوص راه اندازی و فعالیت کاروان فرهنگ و هنر در این شهر بحث و تبادل و تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.