کد خبر : 3401
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
-

اجرای طرح احداث و بهسازی ۳۷۴ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان سمنان

به منظور تغذیه برق مشترکان و استمرار خدمات دهی ، طرح احداث و بهینه سازی ۳۷۴ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان سمنان از آغاز امسال تا به حال عملیاتی شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: نصب

به منظور تغذیه برق مشترکان و استمرار خدمات دهی ، طرح احداث و بهینه سازی ۳۷۴ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان سمنان از آغاز امسال تا به حال عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: نصب و بهره برداری از ۱۲۵ پست هوائی و سه ایستگاه زمینـی و همچنین اصـلاح و بهسـازی ۲۳۵ دستگاه تـرانس هوائی و ۱۱ ایستگاه زمینی توزیع برق، توسـط واحدهای اجرائی این شرکت و در سطح استان به اجرا در آمده است.

رضا علی اصغری با بیان این که احداث و بهینه سازی ۸۷ هزار و چهارصد متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوائی ، از دیگر فعالیت های صورت گرفته این شرکت می باشد تصریح کرد: طرح اصلاح ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ متر از این خطوط ، از زمره اقدامات اجرائی شده به شمار می رود.

وی با عنوان این که طرح توسعه ۳۸ هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی از شروع سال جاری تازمان حاضر به انجام رسیده اظهارداشت: در راستای پایداری خطوط برق رسانی،  ۶۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف استان نیز بهسازی گردیده است.

وی بااعلام این که ۷۹۸ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در مدت زمان قید شده ، اصلاح ۵۴۶ سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

وی افزود: برای اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده توسط مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان ، مبلغ ۲۷۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.