کد خبر : 4501
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
-

اجرای پویش ملی «به توان ما» در مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از مردم این استان برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» برای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت و گو با روابط عمومی این اداره کل با تقدیر از عوامل خط

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از مردم این استان برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» برای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت و گو با روابط عمومی این اداره کل با تقدیر از عوامل خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی کشور از اجرای پویش ملی «به توان ما» در استان مازندران خبر داد و افزود: این پویش در حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر برنامه‌ریزی شده است.
حجت‌الاسلام شکریان با بیان این که با توجه به برگزار نشدن مراسم معنوی اعتکاف و مناسبت‌های ماه رجب هزینه‌های این مناسبت‌ها در راستای تأمین اقلام بهداشتی و درمانی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر تخصیص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم مازندران در این پویش ملی شرکت کرده و دیگر هموطنان و هم استانی‌های خود را در این پویش ملی یاری کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به موضوع شیوع و گسترش این ویروس در روز‌های اخیر در کشور و استان اشاره و خاطر نشان کرد: کادر درمانی و پزشکی کشور با مجاهدت در خط مقدم این جبهه حضور دارند و تعدادی از این عزیزان نیز در این راه جان خود را فدا کردند و باید قدردان این مجاهدت‌ها و ایثار گری‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام شکریان با بیان این که رعایت اصول بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات در پی جلوگیری از شیوع این ویروس است، تصریح کرد: با رعایت اصول بهداشتی و همکاری با مسؤولان می توانیم از شرایط به‌وجود آمده عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم فهیم ما باید به توصیه‌های بهداشتی بیشتر توجه کنند، بیان داشت: با توجه به هشدارهایی که مسؤولان بهداشتی کشور دادند، ماندن در خانه بهترین راه جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ماه رجب فرصت مغتنمی برای دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: به طور حتم با رعایت اصول بهداشتی و همچنین دعا و توسل به اهل بیت (ع) می‌توانیم از بحران فعلی عبور کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد: در راستای ریشه کن شدن این ویروس و رفع بلا از وجود برخی از هموطنان مبتلا به این ویروس و موفقیت رزمندگان جبهه مبارزه با این بیماری در کشور اعمال ماه رجب به‌ویژه سه روز روزه داری و دعا و نیایش در این بحران مورد انتظار است که می‌شود حتی خانوادگی این اعمال را در منزل انجام داد.

گفتنی است، پویش ملی «به توان ما» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در تمام کشور با هدف کمک برای اقشار کم درآمد و مستضعف و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی در حال اجرا است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.