کد خبر : 4196
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
-

تخلیه۱۱ سالن چندمنظوره استانداری سمنان در صورت لزوم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ساماندهی تمام امکانات موجود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ۱۱ سالن چندمنظوره استانداری در صورت لزوم تخلیه می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ایرج رئیسیان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ضمن بیان اینکه ساماندهی تمام امکانات موجود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ساماندهی تمام امکانات موجود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ۱۱ سالن چندمنظوره استانداری در صورت لزوم تخلیه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ایرج رئیسیان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ضمن بیان اینکه ساماندهی تمام امکانات موجود برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در استان گفت: ۱۱ سالن چندمنظوره در استانداری وجود دارد که در صورت لزوم این سالن‌ها تخلیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه هماهنگی‌ها برای مقابله با کرونا ویروس با جدیت تمام از سوی دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است، افزود: تمامی امکانات نیروی‌های نظامی و انتظامی برای مقابله با کرونا ویروس به کار گرفته و در اختیار مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: همدلی دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با ویروس کرونا باقدرت ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.