کد خبر : 4391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
-

پرداخت بیش از 521 میلیون ریال به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در استان سمنان

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان گفت با توجه به اعتبار تخصیص داده شده از سوی سازمان،بیش از 521 میلیون ریال از مطالبات اداره کل به موسسات درمانی پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا ممتحن افزود:با توجه به شرایط خاصی که کشور در خصوص کرونا ویروس با آن مواجه می

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان گفت با توجه به اعتبار تخصیص داده شده از سوی سازمان،بیش از 521 میلیون ریال از مطالبات اداره کل به موسسات درمانی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا ممتحن افزود:با توجه به شرایط خاصی که کشور در خصوص کرونا ویروس با آن مواجه می باشد و همچنین حمایت از موسسات درمانی تاکنون مطالبات داروخانه ها،پزشکان و موسسات دولتی دانشگاهی تا پایان مهر سال جاری و آزمایشگاه و پاراکلینیک، درمانگاهها و بیمارستانهای غیردولتی دانشگاهی تا پایان شهریور و سطح یک روستایی نیز تا پایان آذر ماه سال جاری پرداخت شده است.

وی در پایان گفت که دوماه از مطالبات سال گذشته به مبلغ 20،824 میلیون ریال به موسسات تشخیصی درمانی پرداخت شده و به محض تخصیص مجدد اعتبار مابقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

مديركل بيمه سلامت استان سمنان تصريح كرد: بيمه سلامت با 69 داروخانه و 19 آزمايشگاه، 24 مركز توانبخشي، سه مركز پرتوپزشكي، 27 درمانگاه، 9 مركز ترك اعتياد، 11 بيمارستان و هفت مركز بهداشت، براي خدمات رساني به بيمه شدگان زير چتر بيمه سلامت قرارداد منعقد كرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.