کد خبر : 3877
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
-

دستگیری سارق با 75 فقره سرقت در “گنبدکاووس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 75 فقره سرقت کابل برق در شهرستان “گنبد کاووس” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در “گنبدکاووس” و بروز مشکل برای

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 75 فقره سرقت کابل برق در شهرستان “گنبد کاووس” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در “گنبدکاووس” و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان، افزود: اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی پلیس شهرستان در محل وقوع سرقت ها آغاز شد و سرانجام ماموران حین گشت زنی در نقاط جرم خیز، موفق شدند سارق سابقه دار را حین سرقت کابل برق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد، در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به 75 فقره سرقت کابل برق در شهرستان “گنبدکاووس” اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و نقش به سزایی در تامین امنیت جامعه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.