کد خبر : 4935
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
-

کمک ۱۱,۵ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان معنوی

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام استان سمنان در سال گذشته ۱۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام،

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام استان سمنان در سال گذشته ۱۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از ۱۱میلیارد  ۵۰۰ میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، تصریح کرد: بر این  اساس ۱۳۰ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

وی خاطرنشان کرد:طرح اکرام ایتام استان سمنان با تحقق برنامه طرح اکرام در جایگاه نخست کشور جای گرفت و استان گیلان با تحقق ۱۲۶ درصدی  و استان فارس با تحقق ۱۲۵ درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

وی با اشاره به  آغاز جذب پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی ازجمله کارمندان ورزشکاران اساتید و بازاریان کسبه معلمان کارگران و همه سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کردند و حمایت از چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، از حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا خواستار کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی خودشان شد و گفت نباید در این روزها این کودکان و افراد تحت حمایت به فراموشی سپرده شوند.

محسن مسعودیان راد تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

شایان ذکر است ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان  و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.