کد خبر : 4983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۵۲
-

جانفشانی کارکنان آرامستان وادی السلام در روزهای کرونایی

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، کارکنان آرامستان وادی السلام بعد از کادردرمانی در روزهای کرونایی با نظام سلامت همراهی می کنند . فرماندار سمنان گفت: افراد زیادی برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند از کادر درمانی که خط مقدم این مبارزه بوده تا کارکنان شهرداری ، نیروهای مسلح و پایگاه های بسیج

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، کارکنان آرامستان وادی السلام بعد از کادردرمانی در روزهای کرونایی با نظام سلامت همراهی می کنند .


فرماندار سمنان گفت: افراد زیادی برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند از کادر درمانی که خط مقدم این مبارزه بوده تا کارکنان شهرداری ، نیروهای مسلح و پایگاه های بسیج و داوطلبان محلی . در این میان جانفشانی کارکنان سازمان آرامستان‌ها در راستای همراهی با نظام سلامت ستودنی است .


دانایی افزود : آرامستان وادی السلام همچنان تعطیل است و تعیین زمان بازگشایی آن بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود و در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، مراتب به شهروندان گرامی اطلاع رسانی می شود.


وی گفت : به متولیان آرامستان های محلی شهر نیز اعلام شده برای مقابله با ویروس کرونا، از حضور شهروندان در آرامستانها جلوگيری کنند.


فرماندار سمنان با اشاره به گزارش سرپرست سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده تمام موازین شرعی و اصول بهداشتی در آرامستان وادی السلام رعایت و دفن اجساد کرونایی بر اساس پروتکل های ابلاغی و با نظارت كارشناسان مركز بهداشت شهرستان انجام‌ می شود .


جندقی ، سرپرست سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان اشاره کرده بود پذیرش، تغسیل، تکفین و خاکسپاری متوفیان در آرامستان وادی السلام با ضدعفونی کامل و رعایت موازین شرعی مربوطه انجام شده و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری اموات با حضور اقوام درجه یک متوفیان انجام می شود .
دانایی از مردم خواست برای همکاری و قدردانی از این افراد در خانه بمانند و به توصیه های پزشکان و مسؤولان عمل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.