کد خبر : 5229
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
-

اختصاص یک روز حقوق کارمندان کمیته امداد استان سمنان به رزمایش همدلی وحمایت مومنانه

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۷۴ نفر از تمامی پرسنل کمیته امداد استان سمنان حقوق یک روز خود به پویش رزمایش همدلی و حمایت مومنانه اختصاص داده و به این پویش پیوستند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر تحقق منویات

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۷۴ نفر از تمامی پرسنل کمیته امداد استان سمنان حقوق یک روز خود به پویش رزمایش همدلی و حمایت مومنانه اختصاص داده و به این پویش پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر تحقق منویات سخنان رهبری در نیمه شعبان سال جاری خاطرنشان کرد: بیانات گرانقدر رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و توجه ویژه معظّم له به کمک به مستمندان ما را براین داشته تا گام های بزرگتری برای این عزیران برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تحقق منویات رهبری  تلاش می کند در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌نماید.

محسن مسعودیان راد  با بیان اینکه عبور از این روزهای سخت نیازمند همراهی تمام اقشارو افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فرصتی برای  از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ضمن دعوت از همه مردم نیک اندیش خاطرنشان کرد: همه مردم ایران می توانند با شرکت در پویش رزمایش همدلی و حمایت مومنانه به کمک نیازمندان بشتابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.