کد خبر : 20916
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
-

تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان

تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان
ندای مردم - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی استان در این دولت اشاره و افزود: تعداد خانه های ورزش روستایی به ۲۴۷ خانه افزایش یافت.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سیدمحمدتقی علوی عصر17بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: در دو و نیم سال گذشته بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۵۲ مترمربع به فضاهای ورزشی این استان افزوده شده است.

وی از آنچه توزیع عادلانه امکانات در استان می‌خواند خبر داد و تصریح کرد: همه پروژه‌های نیمه تمام مورد بررسی قرار گرفت و ۱۹ پروژه عمرانی شامل سه پروژه سرپوشیده و ۱۶ پروژه روباز طی این مدت ساخته و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر پنج پروژه اداره کل ورزش و جوانان استان به بهره‌برداری می‌رسد.

علوی همچنین از برگزاری ۳۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان امسال برنامه‌های متنوعی با هدف جلب رضایت مردم و به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف استان برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

علوی با برشمردن برخی از مهمترین دستاوردهای این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: طی این بیش از دو سال در مجموع ۲۵۴ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی اعزام شدند که ۸۳ نفر از آنان به عضویت تیم های ملی درآمدند.

وی از کسب ۳۶ گردن‌آویز رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان از میادین جهانی، آسیایی و بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: اولین مدال استان سمنان از بازی‌های آسیایی توسط دنیا آقایی در رشته کوارش از موفقیت‌ها و دستاوردهای ماندگار ورزشی استان است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان رخ می‌داد چرا که استان تا قبل از این مدال، هیچ آورده و مدالی از مسابقات آسیایی نداشت.

وی از کسب مدال از رقابت های بین‌المللی کاراته ازبکستان به عنوان دیگر موفقیت بزرگ ورزشی استان در این سال‌ها نام برد و عنوان کرد: اولین مدال استان از مسابقات پاراکاراته نیز اتفاق مبارک دیگری بود که در ورزش استان رخ داد.

وی در بخش دیگری به تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی استان در این دولت اشاره و اظهار کرد: تعداد خانه های ورزش روستایی با ۴۰ خانه‌ای که در دولت دکتر رئیسی تجهیز شد به ۲۴۷ خانه افزایش یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار به ۴۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان رسیدیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان از ۶.۳ درصد جمعیت استان نیز گذشته است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.