کد خبر : 18660
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
-

ملی پوش مازندرانی در قهرمانی فوتبال ساحلی ایران نقش کلیدی داشتند

ملی پوش مازندرانی در قهرمانی فوتبال ساحلی ایران نقش کلیدی داشتند
محمد مرادی در دهمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی مردان آسیا که با قهرمانی ایران همراه بود به باور کارشناسان ورزشی نقش کلیدی ایفا کرد.؛

به گزارش ندای مردم ،تیم ملی کشورمان در این مسابقات که ششم فروردین امسال به پایان رسید، مرادی بازیکن جوان و پدیده ساروی با شماره پنج را در ترکیب خود داشت و توانست با نمایش مقتدرانه‌ای در فینال رقابت‌ها مقابل ژاپن به میدان رود و با نتیجه ۶ بر صفر قهرمان جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا در تایلند ۲۰۲۳ شد.

نقش کلیدی ملی پوش مازندرانی در قهرمانی فوتبال ساحلی ایران

مرادی که با بازی فوق العاده در قهرمانی ایران تاثیر زیادی داشت یکی از بهترین نفرات تیم ملی در این پیکارها بود و خوش درخشید.وی متولد ۱۳۷۵ در ساری است و در پُست دفاع در تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران توپ می زند.

این بازیکن فوتبال ساحلی در سال ۱۳۹۷ در “گالای فوتبال ساحلی جهان” پس از برگزاری مسابقات جام بین قاره‌ای و قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در کشور امارات به عنوان پدیده سال انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

 

در آن سال تنها مرادی بود که به عنوان یک ایرانی در مراسم “گالای فوتبال ساحلی” جایزه دریافت کرد، اما ایرانی‌ها در این مراسم حضور پررنگی داشتند. پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان که از اعضای مورد اعتماد سازمان فوتبال ساحلی جهان است، در این مراسم جایزه بهترین بازیکن خانم سال را به فدوروا از روسیه داد. همچنین پیمان حسینی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی دنیا و بهترین دروازه‌بان سال های گذشته در این مراسم جایزه بهترین گل سال را به ادو از اسپانیا اهدا کرد.

با این حال تیم ملی فوتبال ساحلی با نمایشی فوق‌العاده توانست هر سه رقیب خود در تایلند در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از پیش رو بردارد. ایران در سه بازی موفق به زدن ۳۲ گل شد.

شاگردان علی نادری که برای کسب عنوان قهرمانی قاره کهن وارد تایلند شده‌اند، ابتدا مالزی را ۱۴ بر پنج و سپس ازبکستان را ۱۱ بر ۲ و در نهایت امارات را هفت بر ۲ شکست دادند و به عنوان صدرنشین قاطع از گروه ب به مرحله بعد صعود کردند.

ساحلی‌پوشان کشورمان موفق شدند با برتری قاطع ۱۰ بر صفر بحرین را مغلوب کنند و جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۳ امارات را کسب کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نقش کلیدی ملی پوش مازندرانی در قهرمانی فوتبال ساحلی ایران

در مرحله بعدی تیم ملی کشورمان موفق شد با برتری ۶ بر ۳ مقابل تیم ملی عمان راهی فینال این مسابقات شود.

در مقابل تیم ملی ژاپن نیز عملکرد خیلی خوبی تا به این جای کار داشته است. سامورایی‌ها در گروه c مسابقات با کسب سه پیروزی بالاتر از چین، لبنان و اندونزی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرده بودند.

تیم ملی ژاپن با برتری هشت بر صفر در مقابل کویت توانست جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۳ امارات را کسب کند و راهی این مرحله نیمه نهایی شود. در مرحله قبلی نیز توانستند ۵ بر یک امارات را مغلوب کند و راهی فینال این مسابقات شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.