کد خبر : 5697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
-

۹۹ درصد پرونده‌های تعزیرات شاهرود رسیدگی شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در سال گذشته ۲ هزارو ۴۱۵ پرونده تعزیراتی در شاهرود تشکیل شد، افزود: ۹۹ درصد از پرونده‌های تشکیل شده با صدور حکم نهایی مختومه شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حسین سعدالدین گفت: پارسال یک هزار و ۹۴۶ پرونده کالا و خدمات، ۳۰۹ پرونده قاچاق

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در سال گذشته ۲ هزارو ۴۱۵ پرونده تعزیراتی در شاهرود تشکیل شد، افزود: ۹۹ درصد از پرونده‌های تشکیل شده با صدور حکم نهایی مختومه شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حسین سعدالدین گفت: پارسال یک هزار و ۹۴۶ پرونده کالا و خدمات، ۳۰۹ پرونده قاچاق کالا و ارز و ۱۶۰ پرونده بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تعداد ۲ هزار و ۳۸۴ پرونده با صدور رای مختومه شد، افزود: در حوزه کالا و خدمات یک هزار و ۹۳۹ پرونده، قاچاق کالا و ارز ۲۸۵ پرونده و بهداشت و درمان ۱۶۰ پرونده با صدور حکم نهایی خاتمه یافت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود ابراز داشت: میزان محکومیت پرونده‌های خاتمه یافته ۸۶ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۸۸۸ ریال بوده است.

حسین سعدالدین ادامه داد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات ۱۰ روز، بهداشت و درمان ۸ روز و قاچاق کالا و ارز ۵۱ روز است.

وی تعداد پرونده‌های وارده در واحد‌های اجرای احکام را یک هزار و ۸۵۰ پرونده خواند و تصریح کرد: از این تعداد پرونده تعداد یک هزار و ۸۲۱ مورد با صدور رای مختومه شدند.

شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحد‌ها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می‌پردازند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.