کد خبر : 5738
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
-

برنامه های عمرانی شهرداری سمنان با قدرت در حال پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سومین نشست شهرداران استان سمنان در سال 1399 با حضور دکتر جمالی نژاد ، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد . سومین نشست شهرداران استان سمنان در سال 1399 با حضور دکتر جمالی نژاد ، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سومین نشست شهرداران استان سمنان در سال 1399 با حضور دکتر جمالی نژاد ، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد .


سومین نشست شهرداران استان سمنان در سال 1399 با حضور دکتر جمالی نژاد ، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها امروز چهارشنبه در محل استانداری سمنان برگزار شد .


در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ، شهرداران استان گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه های منختلف مدیریت شهری را مطرح نمودند .


سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت برنامه های حوزه گردشگری شهری و بازآفرینی بافت تاریخی در سال جدید نیز دنبال می شود و خواستار سرعت بخشیدن به برنامه های بازآفرینی شهری توسط دیگر دستگاه ها و کم شدن چالش های موجود شد .


وی با اشاره به ظرفیت اوراق تسویه و 200 میلیارد بدهی ثبت شده دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان ، به محدودیت بانکهای عامل در این زمینه اشاره کرد و خواستار استفاده از این برای خرید نردبان هیدرولیکی آتش نشانی شد .


شهردار سمنان ضمن اشاره به پروژه های شهرداری سمنان اظهار داشت : شهرک بازیافت سمنان اولین و بزرگترین شهرک در حوزه جمع آوری پسماندها فعالیت خود را آغاز نموده و تاثیر بسیار زیادی در سیمای بصری شهر و ساماندهی مراکز بازیافت حاشیه و درون شهر داشته است .


ناظم رضوی گفت بیش از 15 خانه تاریخی در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد و برنامه های مدونی برای بازآفرینی و احیای باغ راه ها تنظیم شده است .


شهردار سمنان گفت : فعالیت های شهر دوستدار کودک با قدرت در حال پیگیری است و شهرداری سمنان برنامه های جامعی را برای پیاده سازی مولفه های این حوزه پیش بینی کرده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.