کد خبر : 7830
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
-

حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نوید دانایی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شهرهای سمنان، دامغان و

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نوید دانایی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شهرهای سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بودیم.

وی با تأکید بر اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش‌یافته است، تصریح کرد: مردم باید به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه بیشتری داشته باشند تا از شیوع همه‌گیر این بیماری جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه تداوم این شرایط بحران جدی را ایجاد می‌کند، یادآور شد: ظرفیت بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تکمیل‌نشده و تخت‌های خالی برای بیماران وجود دارد.

دانایی تأکید کرد: مردم برای انجام کارهای ضروری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی است.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.