کد خبر : 10144
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
-

برگزاری جشنواره مجازی خانوادگی شب یلدا در سمنان با عنوان “شوچره”

رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران شهرستان سمنان از برگزاری جشنواره مجازی خانوادگی شب یلدا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و سنت دیرینه شب یلدا در سمنان خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بلقیس مداح رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران شهرستان سمنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا

رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران شهرستان سمنان از برگزاری جشنواره مجازی خانوادگی شب یلدا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و سنت دیرینه شب یلدا در سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بلقیس مداح رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران شهرستان سمنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره شب یلدا در استان سمنان به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند فیلم های خود را در دو بخش شامل “شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، یا اجرای سرود و شعر محلی” و “اجرای بازیهای بومی ، محلی، قدیمی یا بازی با ابتکار و خلاقیت ورزشی همراه با نمادی از شب یلدا” تهیه و  به آی دی جشنواره ارسال کنند.

مداح گفت: خانواده های علاقه مند جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند در قالب تیم‌های ۴ نفره ویدئوی ۱۰۰ ثانیه‌ای خود را تهیه و در تلگرام  از طریق آیدی @sazman_farhangi_semnan برای ما ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۰۴۱۳۴۵۰ تماس حاصل نمایند.

رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران شهرستان سمنان با بیان اینکه به آثار برتر این جشنواره لوح سپاس و جوایز نفیسی اعطا خواهد شد، افزود: انتظار می‌رود در شرایط فعلی شیوع کرونا هم‌استانی‌ها از دورهمی‌ها وهم‌نشینی‌ها اجتناب کرده و این مراسم را به صورت مجازی برگزار کنند.
.

شایان ذکر است: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و انجمن بازی های بومی و محلی کارگری شهرستان سمنان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.