کد خبر : 10562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
-

بروز رسانی سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان

سرپرست  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهارکرد: به منظور تحقق اهداف شهر الکترونیک و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم، نسخه جدید سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان و سامانه شناسه شهروندی سمنان من با قابلیت احراز هویت هوشمند راه اندازی شد، تا علاوه بر تسهیل و گسترش دستیابی شهروندان به خدمات شهروندی،

سرپرست  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهارکرد: به منظور تحقق اهداف شهر الکترونیک و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم، نسخه جدید سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان و سامانه شناسه شهروندی سمنان من با قابلیت احراز هویت هوشمند راه اندازی شد، تا علاوه بر تسهیل و گسترش دستیابی شهروندان به خدمات شهروندی، اصل مهم تکریم ارباب رجوع نیز بیش از پیش برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، پرویزی افزود: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط مشتریان و مخاطبان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می یابد؛ اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دو سویه و متقابل ایفا می کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است.

وحید پرویزی با اعلام این خبر گفت: راه اندازی سامانه های ارتباطی، بخشی از تلاش برای حفظ و گسترش ارتباطات بوده است. سامانه هایی که به دوران ارتباط یک سویه و عملکرد یک جانبه از سوی مدیریت شهری خاتمه داده و به نوعی مخاطبان را در اجرای امور شریک و همراه می کند. یکی از این سامانه ها، سامانه خدمات  الکترونیک شهرداری می باشد که با هدف شهر سازی و اطلاع رسانی به موقع و جامع از وضعیت پرونده ها در مراحل کاری، تسریع فرآیندها و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور، راه‌اندازی و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

 وی با ابراز امیدواری تصریح کرد: همشهریان شهر سمنان می‌توانند با مراجعه به سامانهe.semnan.ir    از این خدمات استفاده نمایند. 

پرویزی با اشاره به امکان ثبت درخواست های شهروندان در سامانه الکترونیکی شهرداری سمنان، تصریح کرد: درخواست های ثبت شده در سامانه توسط شهرداری پیگیری می شود و در صورت نیاز به مراجعه حضوری فرد، از طریق پیامک به شهروند اطلاع رسانی می شود.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد امیدواریم بتوانیم در آینده ای نه چندان دور خدمات شهر سازی شهرداری سمنان و همچنین خدمات بین دستگاهی که مرتبط به خدمات ارائه شده توسط شهرداری به سازمانها و ارگانهای دولتی می باشد نیز انجام شود زیرا تمهیدات لازم در این خصوص برقرار شده است و نسخه جدید سامانه ارائه شده شامل کلیه این خصوصیات می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.