کد خبر : 3612
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
-

میزخدمت استانداری سمنان در نمازجمعه سمنان برپا شد

‍میز خدمت استانداری سمنان، پیش از آغاز آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه با حضور علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام (ره) برپا شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری، این میز خدمت در راستای خدمات‌رسانی

‍میز خدمت استانداری سمنان، پیش از آغاز آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه با حضور علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام (ره) برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری، این میز خدمت در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم شریف استان سمنان و ارایه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان برگزار شد.

در این میز خدمت آشناگر، استاندار سمنان ، معاونان استاندار ، مدیران کل ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری و سامانه سامَد باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی استانداری به صورت مستمر در استان سمنان ادامه دارد.

میز خدمت اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم در استان سمنان انجام می‌شود‌.

دهه مبارک فجر بهانه‌ای شد تا استاندار محترم سمنان ، معاونان ایشان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان با استقرارِ میزخدمت و حضور در مسجد امام (ره) سمنان و دیدار چهره به چهره به بررسی و در چارچوب قانون به حل و فصل مسائل و مشکلات اقشار مردم بپردازند.

مسئولان دغدغه‌مندی که از ساعت‌ها قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امام (ره) میزبان مردم به‌عنوان ولی نعمت‌های جامعه بودند و در فضایی معنوی و صمیمی پای درددل آنان نشسته و با شنیدن مسائل و مشکلات آحاد جامعه، پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلاتشان بکار گرفتند. 

استاندار محترم سمنان با شنیدن صحبت‌ها، و پیشنهادهای اقشار مردم، دستورات لازم برای پیگیری مسایل و مشکلات آنان را ارایه دادند که این امر جلوه‌ای از خدمت بی‌منت و نشان از آن است که مسئولان هم از جنس مردم و از بطن جامعه بوده و مشتاقانه آماده خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم در هر زمان و مکانی هستند.

استقرار میزخدمت در حاشیه نماز جمعه موجب همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولان و بیانگر دغدغه مسئولان برای رفع مشکلات مردم است.

لازم به ذکر است که در این میزخدمت ۶۶ ملاقات انجام شد که از این تعداد مراجعه کنندگان، ۴۰ تن مرد و ۲۶ تن زن بودند.

۵۲ درصد درخواست‌ها در ارتباط با امور شهری و روستایی و مباحث عمرانی، ۲۸ درصد مرتبط با تسهیلات و مساعدت‌های مالی و ۲۰ درصد مرتبط با اشتغال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.