کد خبر : 10670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
-

فعالیت ۸۰۰ گروه هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دارالقرآن ها در فضای مجازی

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰۰ گروه دانش آموزی هم خوانی قرآن و مدیحه سرایی در فضای مجازی و شاد فعالیت دارند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰۰ گروه دانش آموزی هم خوانی قرآن و مدیحه سرایی

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰۰ گروه دانش آموزی هم خوانی قرآن و مدیحه سرایی در فضای مجازی و شاد فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰۰ گروه دانش آموزی هم خوانی قرآن و مدیحه سرایی در فضای مجازی و شاد فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان،دکتر میکائیل باقری گفت: دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء آنان این روزها با اینکه دست و پنجه نرم می کنند با شرایط متاثر از ویروس کرونا، اما به درس و مشق و مسائل آموزشی و تربیتی بیش از گذشته اهتمام دارند.

وی افزود: در کشور عزیزمان حدود ۷۵۰ مرکز دارالقرآن در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور مشغول ارائه فعالیت های آموزشی و پرورشی به علاقه مندان این عرصه هستند.

باقری یکی از فعالیت هایی که در این مراکز انجام می شود را تشکیل گروه های هم خوانی و مدیحه سرایی به تفکیک دختران و پسران عنوان کرد و گفت: حدود ۸۰۰ گروه فعال هم اکنون در مراکز دارالقران سراسر کشور در همین فضای مجازی داریم که این گروه ها در مناطق مختلف استان و شهرستان به اجرای برنامه می پردازند تا بتوانند فعالیت های مراکز دارالقران را به علاقه مندان اعلام کرده و توسعه و تعمیق دهند.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: در این دوره از مسابقات از هر استان حداکثر یک گروه دختر و یک گروه پسر می توانستند در مرحله نهایی شرکت کنند. در مرحله مقدماتی بخش کشوری هم  آثار دانش آموزان به صورت غیرحضوری و آنلاین مورد بررسی بهترین داوران کشور قرار گرفته و ۲۰ گروه برتر به مرحله پایانی راه پیدا کرده اند.

گفتنی است در شب گذشته جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش آموزان شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی با راهبری دکتر باقری در تالار استاد شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز از ساعتی پیش با سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان آغاز و هم اکنون در حال برگزاری است. دارالمرحمه سمنان میزبان برگزاری آخرین رویداد قرآنی دانش آموزی قرن می باشد.

خبر نگار – ابراهیم پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.