کد خبر : 350
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
-

فرهنگ ایثار و جهاد، فرهنگی وحیانی و قرآنی است

محمدرضا سوقندی مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی که در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد اظهار داشت: وظیفه امور ایثارگران نظارت، هماهنگی و پیگیری اجرای قوانین و مقررات در خصوص ایثارگران است و چنانچه این قوانین درست

محمدرضا سوقندی مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی که در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد اظهار داشت: وظیفه امور ایثارگران نظارت، هماهنگی و پیگیری اجرای قوانین و مقررات در خصوص ایثارگران است و چنانچه این قوانین درست اجرا شود بسیاری از مشکلات به وجود نخواهد آمد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سوقندی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت :سازمان اوقاف و امور خیریه با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند گام‌های موثر و بلندی در این زمینه بردارد.
وی گفت : اگر ما به قرآن کریم که از ماموریت‌های مهم سازمان اوقاف است مراجعه کنیم می بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد فرهنگ وحیانی و قرآنی است .اگر به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و وجود امامزادگان بنگریم فرهنگ عاشورا اوج ایثاراست .
سوقندی افزود:گلزارشهدای بقاع متبرکه و ایثارگران دربخش های مختلف و فعالان حوزه وقف ظرفیت‌های زیادی را در حوزه ترویج فرهنگ ایثار به وجود آورده است .
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی و بهره گیری از ظرفیت تشکل های فرهنگی، هنری ، ادبی و رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت را با رویکرد ریاست محترم سازمان اوقاف و امورخیریه ازمهم ترین وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.
یادآور می‌شود شورای هماهنگی امور ایثارگران با حضور و سخنرانی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولین امور ایثارگران در سازمان ها، معاونت‌ها و واحدهای تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا زمینه های کار و تلاش بیشتر و موفقیت در رسیدن به اهداف را پیگیری نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.