کد خبر : 18035
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
-

تشکیل 800میلیارد تومان پرونده تعزیراتی در مازندران

تشکیل 800میلیارد تومان پرونده تعزیراتی در مازندران
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وصنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:در هشت ماهه امسال با ۱۷۰ هزار بازرسی دراستان ،۸۰۰ میلیارد تومان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران سید محمد جعفری در جلسه معارفه سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان افزود: امسال احتکار ۱۲ میلیارد تومانی در استان نیز کشف و پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: امسال دو احتکار روغن چهار هزار تنی و ۲ هزار تنی را نیز در مازندران با تلاش شبانه روزی همکاران کشف شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: سعی بر این است که بازار برنج، کیوی و مرکبات نیز نیز با هدف متعادل شدنقیمت مدیریت شود تا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده بتوانند بهره مند شوند.

وی ادامه داد: با ورود دولت به بازار برنج و اقدام به خرید توافقی شاهد افزایش قیمت ارقام برنج پرمحصول در بازار هستیم و تا چند روز آینده رکود برنج را در بازار شاهد نخواهیم بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بزودی چارت تشکیلاتی معاونت بازرگانی ابلاغ می شود، گفت: فعالیت و کار در حوزه معاونت توسعه بازرگانی ساعت و زمان نمی شناسد و همکاران شبانه روزی پای کار هستند و بازار را رصد، پایش و کنترل می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: با واگذاری وظیفه کنترل بازار محصولات اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، دغدغه تولیدکنندگان این محصولات برطرف شد و جهاد کشاورزی فرآیند تولید تا پس از تولید و بازار محصول کشاورزی را تحت کنترل و پایش دارد و ارزش افزوده محصولات را ارتقا داده است.

رعیت پناه بیان کرد: مازندران ۱۱ درصد تامین سبد غذایی کشور را بر عهده دارد و استان معین تهران هم است و توانست به خوبی از پس تنظیم بازار بر بیاید و با انرژی مضاعف همکاران حوزه تنظیم بازار کار را پیش بردند و در این راستا نیاز به تجهیزات، امکانات و ساختار نیروی انسانی است تا وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همکاران این معاونت با دست خالی و با توان مضاعف توانستند به خوبی بازار را پیش ببرند تا کمبودی در تامین اقلام اساسی استان وجود نداشته باشد و توانستند کارنامه موفقی داشته باشند.

رعیت پناه گفت: توان بالفعل در مازندران در بحث تنظیم بازار وجود دارد و از همکاران معاونت توسعه بازرگانی در این راستا تقدیر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تشکل های تخصصی استان باید زمینه ورود و فروش محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کنند و در این زمینه باید توانمند شوند.

در این مراسم سید شبر موسوی به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از تلاش های سید حسین اسلامی در زمان تصدی این مسوولیت تقدیر شد.

سید حسین اسلامی طی حکمی به عنوان بخشدار مرکزی محمودآباد منصوب و مشغول به کار شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.