کد خبر : 19058
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
-

محموله قاچاق در شاهرود توقیف شد

محموله قاچاق در شاهرود توقیف شد
 فرمانده یگان تکاوری استان از توقیف محموله میلیاردی مواد غذایی و لوازم آرایشی در شهرستان شاهرود خبر داد .؛

به گزارش پایگاه خبری ندای مردم دو استان  ، سرهنگ ” محمدعلی حمزه گردشی ” افزود : در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، ماموران یگان تکاوری استان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود با استقرار در محور شاهرود – میامی ، به یک دستگاه کامیون مظنون و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

وی در ادامه افزود : در بازرسی از خودرو مشخص شد دارای بارنامه حمل خرده بار ازمبدا تهران به مقصد یکی از شهرهای شرقی کشور است اما ماموران به نحوه چیدمان کالاها مشکوک شده و تمامی بار کامیون را بررسی کردند که در زیر کالاهای بارنامه شده تعداد ۵۵۲ قوطی نوشیدنی انرژی زا ، تعداد ۷۲ قوطی کمپوت آناناس ، تعداد ۲۴۱۴ عدد لوازم آرایشی و تعداد ۲ دستگاه کولر گازی فاقد استاد لازم گمرکی کشف و ضبط شد .

سرهنگ حمزه گردشی با اشاره به اینکه محموله توقیف شده طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد تصریح کرد : در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد .

فرمانده یگان تکاوری استان تاکید کرد : یگان تکاوری استان عزمی جدی در مقابله با قاچاق کالا و ارز با همکاری ماموران انتظامی تمامی شهرستان ها و پلیس های تخصصی استان داشته و ایست و بازرسی های لازم به صورت متناوب در محورهای استان برقرار خواهد بود .

خبر نگار – وحیده قدس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.