کد خبر : 19339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
-

سارق شهرک روزیه سمنان دستگیر شد

سارق شهرک روزیه سمنان دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد . ؛

به گزارش ندای مردم ،سرهنگ ” سید علی میر احمدی “گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرک روزیه سمنان و درخواست معتمدین محله و شهروندان برای دستگیری سارق ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند و به کار گیری منابع و مخبرین هویت سارق را شناسایی و متهم مدتی تحت نظر ماموران انتظامی قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : در نهایت ماموران پلیس توانستند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

میر احمدی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت بیان کرد : سارق در بازجویی های پلیس به ۱۵ فقره سرقت دیگر در نقاط مختلف شهر اقرار کرد .

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت و استفاده نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.