کد خبر : 19830
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
-

وحدت عامل اصلی آرامش و امنیت در استان سمنان است

وحدت عامل اصلی آرامش و امنیت در استان سمنان است
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: همدلی، هم‌افزایی، وحدت بین بخش‌های مختلف و بصیرت مردم، موجب شد هیچ‌گونه هنجارشکنی در استان سمنان رخ ندهد. ؛

وحدت عامل اصلی آرامش و امنیت در استان سمنان است

به گزارش ندای کردم دو استان،جلیل موقوفه‌ ی در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت ایران در جهان بی‌نظیر و مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۵۴ پلیس در راه تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند، افزود: خط قرمز پلیس امنیت جامعه است و برای تامین امنیت جامعه تا پای جان ایستاده‌است.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ است، افزود: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت جامعه پای کار است.

وی بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان سمنان محور وحدت و استاندار محور هم افزایی بین بخش‌های مختلف است و به واسطه همین وحدت و هم‌افزایی، در استان سمنان در سالگرد اغتشاشات هیچ‌گونه هنجارشکنی رخ نداد.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در نیمه نخست سال ١۴٠٢، گفت: ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با تلاش پلیس استان در این مدت کشف شد.

وی یادآور شد: یکهزار و ۲۳ نفر در زمینه‌های مختلف مرتبط با مواد مخدر مانند قاچاق و خرده فروشی نیمه نخست امسال دستگیر و از سویی، ساختمان‌های مخروبه پاتوق معتادان و خرده فروشان نیز تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر نیمه نخست امسال توسط پلیس استان سمنان متلاشی شد که این شاخص در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

وی ابراز کرد: پرونده‌های ورودی پلیس فتا این استان در نیمه نخست امسال ٣١ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و ۹۲ درصد پرونده‌ها در این حوزه کشف و منجر به نتیجه شد.

وی اضافه کرد: ۸۱ درصد پرونده‌ها در حوزه جعل و ۸۶ درصد پرونده‌های کلاهبرداری در استان سمنان در نیمه نخست امسال کشف و حدود ۳۰۰ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در این مدت تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۱۴ درصدی فوت ناشی از حوادث رانندگی در استان سمنان در نیمه نخست امسال ثبت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.