کد خبر : 9414
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
-

بیش از ۶ میلیارد برای پروژه عمرانی برق رسـانی هزینه شده است

رئیس اداره برق شاهرودگفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی برق رسانی صرف شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،جمال فرخ زاده با اشاره به این که ۲۰ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیـریت انرژی «فهام» از شروع سال جاری تا

رئیس اداره برق شاهرودگفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی برق رسانی صرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،جمال فرخ زاده با اشاره به این که ۲۰ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیـریت انرژی «فهام» از شروع سال جاری تا به حال در این شهرستان نصب گردیده گفت: جهت اجرایی نمودن ۲۸۴ پروژه عمرانی برق رسـانی ایـن شهـرستان در شش ماه نخست امسال، مبلـغ ۶۷ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی با اظهار این که در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، چهار هزار و ۲۰ متر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان احـداث شده اضافه کرد: بهینه سازی هفت هزار و ۱۷۰ متر شبکـه‌های تـوزیع بـرق، از دیگـر فعالیـت‌های اجـرائی شده برای استمرار خدمات دهی به مشترکان محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.