کد خبر : 9261
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

مسابقه فوتوالی کارگری در استان سمنان برگزار می شود

بهروز بهشتی در گفت و گو با پایگاه خبری کارنامه فردا در تشریح این خبر، گفت: مسابقات فوتوالی کارگری به صورت دو نفره در زمین فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد. وی در خصوص شرایط ثبت نام و نحوه شرکت در این مسابقات ، افزود: هر تیم متشکل از ۳ بازیکن است و مبلغ ورودی برای هر تیم

بهروز بهشتی در گفت و گو با پایگاه خبری کارنامه فردا در تشریح این خبر، گفت: مسابقات فوتوالی کارگری به صورت دو نفره در زمین فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شرایط ثبت نام و نحوه شرکت در این مسابقات ، افزود: هر تیم متشکل از ۳ بازیکن است و مبلغ ورودی برای هر تیم پانصد هزار ریال می باشد.

مسئول روابط عمومی انجمن بازیهای بومی محلی کارگری استان سمنان، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند مبلغ مذکور را به شماره حساب ۲۶۵۴۴۲۷۸۳ بانک رفاه کارگران به نام هیات ورزش کارگری استان سمنان واریز نموده و برای اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۲۲۶۱۷ تماس حاصل نمایند. ضمنا داشتن بیمه ورزشی و لباس متحدالشکل برای کلیه تیم ها الزامیست.

بهشتی  در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در کشور با مشارکت کمیته فوتوالی انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان ، انجمن فوتبال کارگری استان، سازمان بسیج  کارخانجات و کارگری استان ، هئیت ورزش کارگری و اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.