کد خبر : 17597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
-

دادستان سمنان:ورود مدعی العموم و بررسی سوء جریان مالی در هیات های ورزشی استان

دادستان مرکز استان سمنان از دریافت گزارش که مبنی برسوء استفاده از جریان مالی دربرخی هیئت های استان خبردادوگفت: دادستانی برای تحقیق و بررسی وقوع جرم ورود پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان:حیدر آسیابی گفت: با دریافت گزارش مبنی بر وجود سوء جریان

دادستان مرکز استان سمنان از دریافت گزارش که مبنی برسوء استفاده از جریان مالی دربرخی هیئت های استان خبردادوگفت: دادستانی برای تحقیق و بررسی وقوع جرم ورود پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان:حیدر آسیابی گفت: با دریافت گزارش مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد هیات های ورزشی و با رصد و جمع آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل های صورت گرفته برداشت های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.
دادستان آسیابی افزود: در حال حاضر پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم وجمع آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده 180 قانون آیین دادرسی کیفری، دو نفرازکارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان راسا جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قراربازداشت موقت در بازداشت بسر می برند.
وی همچنین اتهام انتسابی را اختلاس عنوان کرد و گفت: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود 6میلیارد و 500میلیون ریال می باشد که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.