کد خبر : 20996
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
-

جدال صدرنشین و قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال

جدال صدرنشین و قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال
ندای مردم -جدال صدرنشین و قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال که امروز در دیداری تشریفاتی به میزبانی تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری برگزار شد با ثبت بیست‌وسومین برد گیتی‌پسند و بیستمین باخت تیم سقوط کرده حافظ ساری به پایان رسید.؛

به گزارش ندای مردم ، هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با برگزاری همزمان هفت مسابقه به پایان رسید که تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان قهرمان لیگ یعنی گیتی‌ پسند اصفهان بود که در نهایت با نتیجه ۴ – ۱ بازی را به مهمان خود واگذار کرد.

دیدار ۲ تیم امروز در حالی برگزار شد که هم قهرمانی گیتی‌ پسند پیش از این مسابقه مسجل شده و هم سقوط پوشاک حافظ ساری از لیگ برتر در هفته بیست‌ودوم قطعی شده بود. به همین دلیل این مسابقه دیداری تشریفاتی محسوب می‌شد و نتیجه آن تاثیری در جدول رقابت‌ها نداشت.

گیتی‌ پسند اصفهان با این برد ۷۰ امتیازی شد و همچنان تنها صفر جدول لیگ برتر فوتسال در مقابل باخت‌های این تیم قرار دارد. پوشاک حافظ ساری نیز با ثبت بیستمین شکست در هفته بیست‌ و چهارم کماکان با هشت امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نماینده مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور در نیم‌فصل نخست تا مرز انحلال هم پیش رفت و ۲ سرمربی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سرمربیگری‌ کناره‌گیری کردند. ماه گذشته نیز مالکیت این باشگاه از حافظ یوسفی گلوردی به رضا امیرسلیمانی واگذار شد تا این تیم در ادامه راه با پشتیبانی‌های مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

حافظ ساری در نخستین مسابقه پس از انتقال مالکیت موفق شد دومین برد فصل را در مشهد و مقابل فرش‌آرا کسب کند، اما روند ناکامی‌های حافظ پس از آن برد ادامه یافت و سقوط این تیم را نیز باید قطعی شده دانست.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.